Elidor
Cumartesi, Kasım 15, 2008 Print This Article
Şampuan, Bakım Kremi, Şekillendirici Koruyucu Krem 7/24 ve Besleyici Bakım Kürü serilerini yeniden yaratan Elidor ile, herkesin dönüp bakacağı, hayran kalacağı güzellikteki saçlara kavuşmak artık çok kolay.
Değişen Elidor''un şık ve modern ambalajı, capcanlı etiketleri ve yenilenen içeriği ile herkesin dönüp bakacağı, hayran kalacağı saçlara kavuşmak artık çok kolay. Farklı saç tiplerine ve ihtiyaçlara daha etkili çözümler sunmak ve tüketicisinin hayatına canlılık katmak için çalışan Elidor, Şampuan, Bakım Kremi, Krem 7/24 ve Bakım Kürü serilerini yeniden yarattı. Böylece Elidor, yaklaşık 10 senedir kullandığı şampuan ve saç kremi ambalajlarına veda etti.
2004 yılında Türkiye''de şampuanıyla en fazla sayıda haneye giren saç bakım markası olan Elidor, geçtiğimiz sene lerde yaptığı yeniliklerle pazar payını sürekli artırarak %15''leri geçti. Elidor, 2005 senesindeki bu büyük değişimi ile saç bakım pazarının lideri olmaya doğru emin adımlarla ilerliyor.
Elidor, farklı saçların ihtiyaçları ve yaşadığı problemler için, yepyeni teknolojiler, buluşlar ve çözümler sunan ürünleriyle göz dolduruyor. Sürprizlerle hayranlarının hayatına canlılık ve renk katan Elidor, şimdi de bizlere: "Taçlandır güzelliğini!" diye sesleniyor.
Elidor Hakkında :
2001 yılında, Elidor marka gücünü artıracak ve markayı atağa geçirecek büyük bir değişim rüzgarı başlattı. Her saçın, ihtiyacına uygun çözümü sunarak doğal güzelliğini ortaya çıkaran Elidor, "Saçınız o kadar güzel olacak ki, hep bakacaklar!" mesajını ileten reklam kampanyası ile Türk kültüründe çok önemli bir yeri olan nazar boncuğunu reklamlarında kullanmaya başladı.
Elidor 2002 yılında da şampuan ve saç kremi pazarında kendisini yenilemeye, portföyünü geliştirmeye devam etti. 2003 senesinde saç bakım pazarında yepyeni kategoriler yaratan Elidor, farklı ürünleri tüketiciler ile tanıştırdı.
2003 yılının başında evde hazırlanan ve çok zahmetli olan bakımlara göre çok daha etkili ve pratik olan Besleyici Bakım Kürü''nü lanse etti. 2003 yılının Haziran ayında tüketicilerle buluşan Elidor Şekillendirici ve Koruyucu Krem 7/24 ise Elidor''un en büyük çıkışlarından biri oldu.
Küba''da çekilen ilk Türk reklam filmi Elidor''dan!
Elidor''daki büyük değişimi anlatan yeni reklam filmi, Türk televizyonlarında gösterime girdiği günden bu yana büyük bir ilgi topluyor. Yönetmenliğini Metin Arolat''ın üstlendiği reklam filminin çekimleri, egzotik ve gizemli bir dünyanın kapılarını aralayan Küba''da gerçekleştirildi. Böylece Elidor, bir yeniliğe ve ilke daha imza attı.
Elidor''un çok daha güzel, şık ve modern ambalajını, yepyeni etiketlerini ve yenilenen formülünü kutlayan birbirinden güzel kızların görüntülendiği bu filmde, Elidor''daki büyük değişimin saçlara da yansıyarak, saçları nasıl güzelleştirdiği anlatılıyor.
Kızların güzel saçlarıyla kendilerini birer prenses gibi hissetmelerini, su damlacıklarından oluşan taçlarla görselleştiren filmde rol alan modeller, film gereği iki hafta ata binme dersleri aldı. Reklam filminin, insanın içini ısıtan müziği ise Portoriko''lu Don Omar''ın Dale Don Dale''si.
Değişen Elidor''un şık ve modern ambalajı, capcanlı etiketleri ve yenilenen içeriği ile herkesin dönüp bakacağı, hayran kalacağı saçlara kavuşmak artık çok kolay. Farklı saç tiplerine ve ihtiyaçlara daha etkili çözümler sunmak ve tüketicisinin hayatına canlılık katmak için çalışan Elidor, Şampuan, Bakım Kremi, Krem 7/24 ve Bakım Kürü serilerini yeniden yarattı. Böylece Elidor, yaklaşık 10 senedir kullandığı şampuan ve saç kremi ambalajlarına veda etti.
2004 yılında Türkiye''de şampuanıyla en fazla sayıda haneye giren saç bakım markası olan Elidor, geçtiğimiz sene lerde yaptığı yeniliklerle pazar payını sürekli artırarak %15''leri geçti. Elidor, 2005 senesindeki bu büyük değişimi ile saç bakım pazarının lideri olmaya doğru emin adımlarla ilerliyor.
Elidor, farklı saçların ihtiyaçları ve yaşadığı problemler için, yepyeni teknolojiler, buluşlar ve çözümler sunan ürünleriyle göz dolduruyor. Sürprizlerle hayranlarının hayatına canlılık ve renk katan Elidor, şimdi de bizlere: "Taçlandır güzelliğini!" diye sesleniyor.
Elidor Hakkında :
2001 yılında, Elidor marka gücünü artıracak ve markayı atağa geçirecek büyük bir değişim rüzgarı başlattı. Her saçın, ihtiyacına uygun çözümü sunarak doğal güzelliğini ortaya çıkaran Elidor, "Saçınız o kadar güzel olacak ki, hep bakacaklar!" mesajını ileten reklam kampanyası ile Türk kültüründe çok önemli bir yeri olan nazar boncuğunu reklamlarında kullanmaya başladı.
Elidor 2002 yılında da şampuan ve saç kremi pazarında kendisini yenilemeye, portföyünü geliştirmeye devam etti. 2003 senesinde saç bakım pazarında yepyeni kategoriler yaratan Elidor, farklı ürünleri tüketiciler ile tanıştırdı.
2003 yılının başında evde hazırlanan ve çok zahmetli olan bakımlara göre çok daha etkili ve pratik olan Besleyici Bakım Kürü''nü lanse etti. 2003 yılının Haziran ayında tüketicilerle buluşan Elidor Şekillendirici ve Koruyucu Krem 7/24 ise Elidor''un en büyük çıkışlarından biri oldu.
Küba''da çekilen ilk Türk reklam filmi Elidor''dan!
Elidor''daki büyük değişimi anlatan yeni reklam filmi, Türk televizyonlarında gösterime girdiği günden bu yana büyük bir ilgi topluyor. Yönetmenliğini Metin Arolat''ın üstlendiği reklam filminin çekimleri, egzotik ve gizemli bir dünyanın kapılarını aralayan Küba''da gerçekleştirildi. Böylece Elidor, bir yeniliğe ve ilke daha imza attı.
Elidor''un çok daha güzel, şık ve modern ambalajını, yepyeni etiketlerini ve yenilenen formülünü kutlayan birbirinden güzel kızların görüntülendiği bu filmde, Elidor''daki büyük değişimin saçlara da yansıyarak, saçları nasıl güzelleştirdiği anlatılıyor.
Kızların güzel saçlarıyla kendilerini birer prenses gibi hissetmelerini, su damlacıklarından oluşan taçlarla görselleştiren filmde rol alan modeller, film gereği iki hafta ata binme dersleri aldı. Reklam filminin, insanın içini ısıtan müziği ise Portoriko''lu Don Omar''ın Dale Don Dale''si.
0 yorum:
Yorum Gönder